mandag 14. mars 2011

Back to my roots!

I helga har jeg og junior faktisk bodd på Innlandet ,til mine foreldre.
Koselig å få litt oppvartning en gang i blandt ,men godt å komme hjem også!
Sambo har vært på seminar i Ålesund i helgen ,og det blir fort stusselig og ensomt å være alene i Vadsteinsvika.
John Einar har nok vært verdens mest bortskjemte unge i helga ,og har spist X-antall is....

Sambo hadde bursdag på Fredag ,men siden han var bortreist på dagen sin ,så ble dagen feiret i går.
Prøvde meg på å lage  to lavkarbokaker ,noe jeg aldri burde gjort! De ble gode på smak ,men konsistensen ble vel mere som suppe enn kake... Jaja,så gjør vi ikke det engang til!!

                                                 Lagde Oopsi rolls da! Smaskens!:)


Daisy`s skjerf sier vel sitt!
Daisy`s skjerf sier vel det meste....;)


Har endelig fått solbrillene som jeg kjøpte for en stund tilbake. Tok faktisk nesten to uker! Men sånn er det vel når man må ha solbriller med styrke...


Falt for disse her.


Klarte selvfølgelig ikke dy meg ,så det ble ett par Ray ban briller med brun infatning også;)


Tycks??

Må bare legge til ett bilde av den nydelige solnedgangen vi har hatt i Vadsteinsvika i kveld!

Tatt fra stuevinduet.


God natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar