mandag 14. mars 2011

Hvitt-stakitt


Bare bildet får deg til å drømme om sommer ,ikke sant?:)



Til våren skal vi gjerde inn eiendommen ,og da er jo ett hvitmalt stakittgjerde drømmen!(Tror Astrid Lindgren`s filmer har satt sine spor i meg;)
Spørsmålet er om jeg skal ha av den gamle .klassiske typen i tre ,eller om jeg skal gå for en vedlikeholdsfri variant i plast..
Det er jo selvfølgelig penere i tre ,men sikkert ett sant H******* å male!

Har også veldig lyst på en lekker port ,men tenker det fort kan bli slitsomt å lukke\åpne den hver gang vi skal ut med bilen.

                                  Tenker på noe sånt....

 Har mange planger for haven i sommer ,men er spent på utfallet ,da jeg ikke akkurat er kjent for å ha særlig grønne fingre!
Har veldig lyst på en stor og frodig rosehave ,med rose i alle farger og varianter.. men jeg må nok begynne i det små:)


Om det er noen som har lenker til stakittgjerder O.l ,å dele med meg ,så blir jeg veldig glad!


                                               God natt!! (nok en gang!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar