fredag 4. mars 2011

I dag har jeg faktisk prøvd noe nytt!! Jeg har fsktisk sett VM! Har ikke hatt tålmo til å sitte til det blir spennende ,men i dag var jeg helt i hundre under stafetten!
De som kjenner meg vet at jeg ikke akkurat er den som kaster alt jeg har i hendene ,og dropper alle avtaler for å se på sport ,men i dag ble det bare sånn at jeg ble sittende.
Det er ikke helt sant at jeg ikke bryr meg ,for såklart synes jeg det er kjempeartig når Norge vinner ,men det kan være svært langdrygt å se noen som går på ski i flere timer...
I morgen skal jeg jeg på damene gå 30km(?) Benkre meg i sofaen med kubjelle og Norske flagg:P

Egentlig var det jo synet av den selvgode Nordthug som krysset mållinjen verdt det! Mannen er jo en kvalmskit tvers igjennom!!
Liker mye bedre fruen hans, Rachel Nordtømme. Hun er stilfull hun!

På vei hjem fra barnehagen i dag var det så mye sutring fra John Einar:- "Neiaj ska fæjja te bikkefaj",så da var det bare en ting å gjøre... Kjøre på Innlandet ,så John Einar fikk møte sin store helt ,morfaren sin:)


Har så lyst på ny Bergans jakke. Har frafør en Bergans Stranda ,som jeg har hatt i over 3år nå. Tror aldri jeg har hatt en jakke så lenge. Jeg er kjempeglad i den ,men jeg begynner å bli litt lei ,og jeg har lyst på noe nytt...

Lurer på en av disse her...

Nei,nå skal jeg henge opp litt klær før jeg legger meg!
Håper på en litt mer produktiv dag i morgen!;)

PUSSOchKRAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar