fredag 25. mars 2011

Venniner på interiørshopping

Her om dagen fikk jeg telefon fra en kjær vennine som jeg ikke har snakket med på år og dag. Hun hadde kommet over bloggen min ,og ringte for å høre hvordan det stod til :)
Det var så koselig at det resulterte i en telefonsamtale på over 2timer!
Vi bestemte oss for å ta oss en interiør-shoppe-runde på byens mange interiørbutikker.
Vi har veldig lik smak på interiør ,men VELDIG lik smak på alt annet ,så mens jeg blir mo i knærne av roser ,blonder og pastelfarger ,er hun litt mer av den røffe typen på interiørfronten.

Jeg har altfor mange regninger å betsle denne mnd,så jeg bestemte meg for å ikke shoppe uhemmet ,men litt ble det jo...;)

Her er skattene jeg fant:


En nydelig te med smak av rabarbra og vanilje ,som jeg gleder meg til å smake på i kveld!, Et lite serveringsfat med gammeldags motiv, en søt,rosa teboks ,og ett skilt som passer godt til ei med skogalskap!



Nydelig håndkrem med lavendelduft.

Alt dette fra Kremmerhuset.






Fant også disse søte kjæreste-kaninene fra Maileg hos Låvebutikken.

Har ønsket meg Mailegkaniner helt siden jeg så dem for første gang .
Tror de har samme effekt som Tilda-dukkene på meg. Klarer bare ikke å motstå dem!
Har følt at jeg har måttet ha en unnskyldning for å kjøpe mailegkaniner ,og det har jeg liksom maglet... Ikke er jeg 6 år ,ikke har jeg jenter (har en bil-gærn gutt på 3,5 år), men fant ut at nå er det snart påske,og hva passer vel bedre enn kaniner i påsken!;)

Klem Elin!



2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har.
    Legger meg til som følger.

    SvarSlett
  2. Så fine ting!
    Fin blogg, her får du en til som vil følge deg:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett