onsdag 30. mars 2011

Baselusker og andre herlige ting..

Sånn ser nattbordet mitt ut for tiden...

Jepp, jeg er dødssyk, eller "mannesyk" kan du også kalle det..
Har ligget med influensa siden fredag nå, og begynner å bli mektig lei!!
I går kveld kjente jeg meg litt bedre, og tenkte at nå er det på retur.... Men, NEIDA!! I natt våknet jeg opp av at jeg hadde så utrolig vondt øret, og nedover kje en. Kjentes ut som øret mitt kunne eksplodere hvert øyeblikk. Konkluderte fort med at influensaen hadde fått en ny kompanjong.... Ørebetennelse!
Middagen min...
Dagens middag... youghurt i filifjonkakopp...

Jeg trodde virkelig ikke at det var mulig å få ørebetennelse i en alder av 25år, men alt er vel mulig...

Ja, jeg er klar over at dette ble ett skikkelig syte-innlegg , men det er faktisk sånn uka mi har vært, så jeg ikke så mye mer å meddele..:/
Utrolig kjedelig å sitte inne å se at våren har vunnet kampen over vinteren , og at det ser ut som at det blir vår på Nordmøre i år også! Nesten like gøy som å se at skittentøysdunken snart vokser seg opp til taket..

Utsiken fra sofaen..

Lover å komme tilbake med ett litt mere positivt innlegg når baseluskene har sluppet taket!
Imens får jeg kose meg med bloggene deres!:)

Ha en fin dag videre!:)

Klem Elin!
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Håper formen er bedre og at baseluskene er på vei langt vekk!!
    Som en liten oppmuntring har jeg en liten Award til deg inne hos meg:) Løp og hent!
    Ønsker dere alle en strålende helg i Vadstensvika.
    Klem Milla

    SvarSlett