tirsdag 23. november 2010

Ukens bedrifter!

Ser det er alftor lenge siden jeg har blogget nå.
Har hatt en variert uke med alt fra legebesøk til julemesse!
På lørdag var jeg en liten tur innom Kremmerhuset ,og jeg må virkelig si at de har blitt en butikk etter min smak! Guuud ,så mye lekkert! Hadde lommeboka vært litt fetere har jeg nok bært tungt hjem!:)
Her er noen av skattene som fikk være med hjem!


Herlig adventste og en nusselig liten tesil med søt liten rosa tekanne. Smakte fortreffelig!
Synes at dette skiltet passet så godt med en sta og egenrådig 3-åring i hus!:)


På søndag dro jeg og svigermor på julemesse på grendahuset . Der var det mange stands med ulike former for håndarbeid, hjemmelagde kaker ,pølser,syltetøy osv. Noe for envher pensjonist med andre ord:P
Jeg og svigermor koste oss med åresalg og kake! Jeg var så heldig å vinne den ene "brukbare" gevinsten ,som var en duftranke med grå potte. Den har fått plass på hjørnebordet mitt ,der den står å sprer nydelig aroma!:)
Kjøpte meg også ett par "tastevotter" ,som damen som solgte dem så fint kalte dem!
Varme og gode er de nå ihvertfall!:)







Bloggen er ikke helt på min side i dag ,så bildene kommer litt hulter til bulter i dag ,men jeg håper det går bra!:)
Kjøpte meg rosa julestjerne og litt andre juleblomster som jeg har planer om å lage juledekorasjoner av:)








Ha en kjempefin kveld allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar